AON Risk Solutions

Hoe klantcontact in te zetten om klanten te helpen bij het kiezen van een juiste zorgverzekering? 

Aon Risk Solutions is een makelaar in assurantiën en adviesorganisatie op het gebied van risico-management voor organisaties. Aon Risk Solutions ondersteunt onder meer verzekeringscollectieven (stichtingen, bedrijven, zorginitiatieven) in het opzetten van hun (zorg)verzekeringsprogramma. Aon wil haar toegevoegde waarde vergroten voor haar klanten en eindklanten. Een van de onderdelen die Aon hierbij kiest is het creëren van mogelijkheden aan eindklanten om vragen te kunnen stellen, onduidelijkheden te kunnen uiten en opmerkingen persoonlijk te kunnen plaatsen.

Wij zijn voor Aon de ideale partner om het persoonlijke klantcontact doelgericht en deskundig uit te voeren. Wij richten voor Aon de zorgdesk in en bemannen de zorgdesk met voldoende WFT gekwalificeerde medewerkers die zelfs de meest ingewikkelde vragen van zorgklanten kunnen beantwoorden. Naast het beantwoorden van de vragen zorgen wij voor een duidelijke rapportage en regelmatige terugkoppeling van de resultaten, waarbij directe bijsturing op beantwoording van vragen en kanaalsturing op basis van soort vragen kan plaatsvinden.

Het succes van onze passie

Adviseren in (proces) optimalisatie, met meer rendement uit ieder klantcontact als resultaat

Goed gekwalificeerde WFT opgeleide medewerkers, die die het verschil maken bij complexe vraagstukken

Maximale focus op een zo hoog mogelijke klanttevredenheid, zowel inhoudelijk als op het niveau van klantcontact

Bekijk ook: