FrieslandCampina

Hoe verhoog ik mijn bereikbaarheid met inzet van flexibiliteit?

FrieslandCampina produceert en verkoopt consumentenproducten als zuiveldranken, kindervoeding, kaas en desserts in een groot aantal Europese landen, in Azië en in Afrika via eigen dochterondernemingen. De vennootschap is volledig in handen van de coöperatie met ledenmelkveehouders in Nederland, Duitsland en België een van de grootste zuivelcoöperaties in de wereld. FrieslandCampina wenst haar ledenmelkveehouders maximaal te faciliteren door bereikbaarheid en kwaliteit binnen de klantenservice optimaal in te zetten.

Met FrieslandCampina hebben wij een flexibele schil binnen onze Communicare afdeling ingeregeld, om aan deze wenste kunnen voldoen. Bij extreme drukte tijdens onvoorziene situaties of bij grootscheepse campagnes worden wij ingezet als partner voor het afvangen van contacten van ledenmelkveehouders. Onze medewerkers zijn getraind om het hoge kwaliteitsniveau van FrieslandCampina minimaal te evenaren. De snelheid waarmee wij operationeel zijn sluit geheel aan op de verwachtingen van FrieslandCampina. 

Het succes van onze passie

Maximale flexibiliteit vanuit onze kant, biedt de garantie om de bereikbaar en kwaliteit te blijven bieden 

Medewerkers die de taal en de uitdagingen van de doelgroep volledig begrijpen

Verlengstuk binnen de samenwerking door trends en signalen te delen en oplossingen te bieden

Bekijk ook: