MAX Magazine

Hoe introduceer je succesvol een nieuwe naam in een dalende markt?

MAX Magazine bewijst dat dit mogelijk is. Sinds een aantal jaar is het omroepblad MAX Magazine succesvol op de markt. Jaar op jaar groeit de oplage in een dalende markt. Om het omroepblad beter onder de aandacht te brengen bij haar doelgroep, kiest MAX Magazine ervoor om naast de gebruikelijke wervingskanalen ook het meeste persoonlijke wervingskanaal in te zetten: telemarketing.

In samenspraak met MAX Magazine worden verschillende scripts en proposities toegepast om de doelgroep zo persoonlijk mogelijk te benaderen. De resultaten van de verschillende campagnes worden continu geanalyseerd en geëvalueerd. Zo zorgen wij samen met MAX Magazine dat de propositie telefonisch relevant, helder en transparant is voor iedereen binnen de doelgroep. Onze medewerkers zijn maximaal getraind in het op de juiste wijze levellen binnen het telefonisch contact met de doelgroep. Het resultaat? Zeer plezierige gesprekken en een maximale conversie.

Het succes van onze passie

Een enthousiast en loyaal team met empathie en een gedegen opgebouwde expertise

Een kwalitatieve benadering met uitstekende resultaten

Een magazine dat als het enige omroepblad in Nederland in oplage stijgt

 

Bekijk ook: