Merkelbag

Door goede training en de juiste WFT-kwalificatie worden klanten goed en kosten efficiënt geholpen

Merkelbag

Gemak en zekerheid, dat zijn de kernwoorden binnen de dienstverlening van de Merkelbag Adviesgroep. Als klant kiest u bij de Merkelbag Adviesgroep zelf de manier waarop u uw financiële zaken wilt regelen. Omdat dit per klant, of zelfs per product anders kan zijn, biedt de Merkelbag Adviesgroep haar relaties drie mogelijkheden:

  1. Persoonlijk advies van een adviseur
  2. Telefonische helpdesk
  3. Zelf verzekeren via de digitale verzekeringswinkel

Welke manier u ook kiest, u bent er altijd zeker van dat u profiteert van de uitgebreide service en producten van gerenommeerde aanbieders tegen de scherpste premies.

De Merkelbag Adviesgroep klantenservice beschikt over een beperkt team van adviseurs met WFT-diploma’s en is niet in staat om alle klanten binnen een marktconform service level te woord te staan.

Om de verschillende werkzaamheden zo kosten efficiënt mogelijk in te richten worden er diverse werkzaamheden door het financiële klantenserviceteam van M+ opgepakt.

De oplossing

M+ heeft met haar financiële klantenservice oplossing voor de Merkelbag Adviesgroep een schaalbaar WFT-klantservice team geselecteerd wat met de klanten van Merkelbag via e-mail en telefoon communiceert. Door het verdelen van de verschillende werkzaamheden, goede training en de juiste WFT-kwalificatie kan M+ de Merkelbag klanten goed en kosten efficiënt helpen.

De M+ medewerkers hebben direct toegang tot het CRM-systeem van Merkelbag, hierdoor kunnen ze direct bij de klantgegevens en zo een goede service en ondersteuning bieden. De M+ adviseurs zijn op de gewenste werkzaamheden en werkwijze getraind door Merkelbag zelf.

Het resultaat

Voor De Merkelbag Adviesgroep heeft dit als resultaat dat ze met deze werkwijze zich maximaal kunnen focussen op voornamelijk 2de lijnwerkzaamheden. Samen met het M+ team is Merkelbag ook maximaal schaalbaar gedurende drukke periodes, dit alles met behoud van het kwaliteitsniveau wat bij Merkelbag hoog in het vaandel staat.

De servicelevels worden door het team van M+ continue gemonitord met als doel de bereikbaarheid en klanttevredenheid optimaal te houden. Dit wordt aan Merkelbag ook wekelijks gerapporteerd zo werken we samen aan een transparante en rendement verhogende langdurige samenwerking.

Uw organisatie ons volgende succesverhaal?

Neem dan contact met ons op

Wij helpen u graag

Mail ons